lördag 24 september 2011

Cutwork del tre

Trodde jag hade testat färdigt cutwork för ett tag men inte:) När jag plockade bland tygerna i skåpet för att börja på ett nytt kviltprojekt hittade jag ett annat tyg (alcantara) och då var jag ju tvungen att testa det också. De här broderierna blev jag faktiskt nöjd med:)

Dekoration till en framtida väska kanske.


Broderi på alcantara med ett kvilttyg till tulpanerna.

 Tulpanerna



 
Nu har jag plockat undan cutworknålarna igen och återgår till det nya kviltprojektet.

3 kommentarer:

Immi sa...

Dom var ju jättesnygga och kommer att passa perfekt som dekor på en väska...Kram Immi

Unknown sa...

Verkligen snygg!!! Som Immi sa skulle passa bra på en väska samt på en kudde m.m, m.m.
Den är super snygg!!!

Katarina sa...

Detta ser jättefint ut! Kram Katarina